När livet tar slut

Tänk att man kan leva en dag och nästa vara död. Det är konstigt, läskigt och skrämmande.

Idag fick jag veta att min gamla barndomskompis dött. Han blev 23 år 7 månader och 2 dagar, det är för ungt. Alldeles för ungt. Det är konstigt att någon man inte umgåtts med på flera år ändå betyder mycket för en, ganska väldigt mycket också. Det kanske är minnerna som finns där och påminner. Jag minns att vi brukade brottas på rasterna i skolan, att han var den första som fick Super Mario 3 till Nintendo 8-bitar och jag minns att alla tjejer i klassen gillade honom, han var killen som alla var kär i.

Det är hemskt när så unga dör, speciellt när man känner dem. Tänk att man faktiskt kan leva en dag och att nästa vara borta, jag kommer krama Carl lite exta i natt när han kommer hem bara för att han finns här hos mig.

Vila i frid och jag hoppas att vi ses igen någon gång, kanske på din ballkong med varsitt glas mjölk?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Ja, usch :( Tänker också på då vi var små..

2009-10-17 @ 22:33:19
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Jenny/Blackwinged

Ja, dem var vänner fortfarande. Dem träffades för några veckor sen bara senast.. Han blev ganska chockad då jag berättade att jag såg på facebook att han var död. :(

2009-10-17 @ 22:53:26
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Jenny/Blackwinged

Min bror fick reda på att han kvävdes, av sina spyor tror jag. På facebook skrev någon att han satte något i halsen. Vet inte riktigt vilket som stämmer :/

2009-10-17 @ 23:56:13
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0