En bov!

Halva eftermiddagen har jag och Tyra letat efter min mobil. Vi har verkligen letat överallt, och då menar jag ÖVERALLT! Jag tog till och med av ena sofföverdraget och kännde igenom hela soffan, det vill säga mellan varje litet hål, till och med in under fodret. Och gissa vad jag hittar!

För ett ögonblick stannar hela världen och jag börjar koka. Ett par röd trosor i spets...! Jag tänker det igen, ett par röd trosor i spets...ett par...Jag har haft ett par röd trosor i spets, HAHAHA! Det är ju mina trosor som varit borta i 2 år! 2 jävla år har ett par gamla smuttsiga trosor legat och gömt sig i vår ena soffa, BLÄ! Jaha, då var mysteriet löst med mina "nya" trosor jag köpte för snart 2 år sedan som jag bara hann att använda 1 gång, jag som trodde dem kommit bort i tvätten. Nu ska dem i alla fall bort på riktigt, soptunnan nästa. Mobilen blir dock fortfarande ett mysterium, den finns ingenstans!

(jag ska tillägga att jag även hittade ett plåster, oanvändt. Skitbra att ha det var perfekt skoskavsstorlek, det sparar jag!)

Jag får leta vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0