Det är långtråkigt!

Carls jobbarkompis pingpong kom aldrig till jobbet, han hade visst inte hört av sig än och han började egentligen jobba klockan 12 idag...(SUP NÄR DU ÄR LEDIG!) Så Carl får jobba hela dagen idag/kvällen och kommer inte komma hem förens i natt. Det betyder att jag är en ensamn ännu en kväll. Funderar ärligt på att ta en öl...jag gillar i och för sig inte att dricka öl ensam, speciellt inte äcklig öl...fast va fan! Öl och pasta får väl min kvällsmat bli idag (Carl kommer med nattmat).

Tyra har sovit sedan klockan halv 8, alltså i 2 timmar. Snart (om 1-2 timmar) kommer hon att vakna och vilja käka, hon kommer inte få någon mat. Taskigt va? Nej men alltså, hon äter bara 10-20 ml när hon vaknar vid den tiden, alltså INGET i princip, hon vill bara ha närhet och gos, men icke! Taskigt va? (hehe) Det är så här, hon ska lära sig att somna om själv när hon vaknar och inte bli upp buren varje gång. Det har gått bra hittills ( vilket innebär igår endast då...). Hon får äta ett reält mål vid 2 tiden istället!

Jag har hunnit duscha nu på kvällen, en jääättelång dusch tog jag, 40 min till och med! Medan jag duschade bestämmde jag mig för att slinga håret, ljust, ljusaslingor. Jag kommer inte att klippa av det (bara toppa), istället spara och slinga för att få lite mer volym och liv i håret. Det blir nog bra! Jag har även hunnit noppa ögonbrynen och mustaschen (vilken mustasch jag har, hela jag är ganska hårig =/ ), det gjorde så jävla ont att noppa mustaschen alltså, en och annan tår trilla ut ur tårkanalen, i och för sig mest av nerv"ryck" tror jag, jag grät ju inte av smärta direkt.


Nästa; Pasta med ost och en öl...eller mjölk?



Kommentarer
Postat av: Madde

hur har ni det där borta i norge? :) har carl fått fast jobb? :)

ha de guld!

2009-09-28 @ 09:24:42
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha snyggaste mustachen iallafall!

2009-09-28 @ 10:54:15
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0