Kallajackor vampyrer och gravida

Det kommer rök ur munnen, ja det gör det faktiskt. Det är kallt ute nu, jätte! Eller jätte om man jämför med förra veckan.

Tyra har ingen overall eller åkpåse, allt är hemma i Sverige. Hon har ingen jacka heller! Så den stackars ungen går sitta med lager på lager på lager + 2 filtar!! Då kan man tycka att vi kunde köpt en jacka, och ja det kunde vi OM VI HITTAT NÅGON! Alla är så stora och "orörliga", jag har verkligen inte hittat någon! Eller jo, två då men att lägga 500 - 800 på en jacka som kommer att användas knappt en månad känns...lite sådär faktisk och för övrigt och verkar hon inte frysa nu heller så. Jag har även kikat lite på Tradera, men inte hittat något förens nu! Men nu behöver hon ju ingen jacka, utan en overall! Fast...det är himla gulligt med småjackor.

Men så i samma stund som jag skriver hittar jag detta på Tradera http://www.tradera.com/Jacka-och-byxa-roda-fran-Polarn-och-Pyret-Po-P-POP-stl-74--auktion_99433300 !! VADÅ bra! Det ska jag buda på!

Idag har jag varit på tjejträff. Det ni! I´m making new friends. Vi blev inte så många denna gången, bara jag och 2 till. Båda gravida, en ska ha i slutet på november och den andra i början på februari. Mysigt värre med gravidmagarna, man kan ju inte annat än att sakna och längta. Tjejerna var i alla fall jättemysiga, det blir ju alltid lite stelt sådär första gången man ses men gud så skönt det var tt träffa riktiga människor och inte bara alla spindlar och gråsuggor som bor utanför mig. Vi ska ses nästa vecka igen, då kanske några fler kommer. Jag förstor det som att det är sammanlagt typ, 7 tjejer. Jättekul! Och de har bara träffats en gång tidigare så jag kommer inte så mycket efter i hela "lära känna varandra" grejern, och jag är inte den ända med barn! Det är bra, sedan kommer ju allt fler barn trilla in i gängent...eller ut...?

Annars idag har jag och Tyra bara stökat ner hemma, jättemycket också. Fast det är ganska härligt att få grisa ibland med, då har jag ju något att göra i morgon efter jag kommer hem från SATS. Yepp, för i morgon ska jag dit och vänja in Tyra med barnpassartanten och alla andra barnen. Jag ränkar nmäligen med att börja träna redan på lördag, ev. på fredag till och med för Carl är ledig HELA helgen och det finns ingen som är gladare än jag! (möjligen han då)

I övrigt så har det inte hänt så mycket mer, men jag tycker faktiskt att detta är tillräckligt för en dag med tanke på att jag inte har gjort eller träffat något/några på 3 veckor!!

Jo, men GUD jag höll på att glömma, TrueBlood, det blir bara bättre och bättre och jag har bestämmt mig för att Carl ska bli vampyr! YEY! Min egen vampyr som kan vara ASsexig, farlig och bara vara vampyriiiig *dreggeldreggel*! Eller så kan "Bill" få flytta in hos mig på nätterna, Carl jobbar ju ändå en bit in på natten...

Puss och Hej! Nu kommer min snart vampyriga kille hem!
GodNatt!


sova över en stund?


Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

oj, hehe!^^

Jag är rädd att barnet ska få hörselskador ifall jag går på bio. För de har ju rättså hög ljudvolym...



//Kram, Mia.

2009-10-01 @ 11:45:31
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0