Gådmårgån

Godmorgon, eller godförmiddag? Klockan är snart 10, men jag och Tyra har varit vakna sedan klockan 6, Tyra har i och för sig fuskat lite och sovit i 40 min på morgonen. Tänk om hon kunde lägga till dem 40 minuterna vid 6 i stället, och kanske förvandla dem till en timma! Då hade jag inte behövt gå upp förens klockan 7! Det hade varit lyx!

Carl ligger i sängen och "sover", han dåsar mer...han är trött. Tänk att han får göra så, sova länge på morgonen alltså. Tyra tar på sig mina byxor på huvudet. Nyss läste hon IKEA-katalogen, nej vänta nu äter hon byxor istället. Det skiftar fort här hemma med henne, allt från humöret till det hon gör och vad hon äter.

Undrar vad vi ska göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0