Sign me up!

Yes! Idag gjorde jag det, ÄNTLIGEN! Jag har skrivit på ett träningskontrakt på SATS, och på tisdag börjar allvaret! Då ska jag på snack med min personligatränare och vi ska lägga upp en plan för min träning. Jag ska vänja in Tyra vid barnpassar-tanten och försöka gå på så många olika pass som möjligt under dessa 3 veckor så jag kan bestämma min om det är detta jag vill och om det funkar för Tyrisen. Funkar det inte för henne kanske jag försöker hitta ett billigare gym så att jag bara tränar när Carl är ledig, det blir ju lite dyrt att betala 600 kr/månaden för 8 träningstillfällen. Hoppas verkligen att det funkar med barnpassningen, det hade varit bra för henne att träffa lite andra barn också. Vi får helt enkelt vänta och se.

Annars idag har jag och Tyra knallat till sentret igen, blöjorna och ersättningen höll på att ta slut. Ja ERSÄTTNINGEN, i Norge finns det visst inte välling! Helt knäppt! Ett packet ersättning för 70:- räcker inte ens en vecka!! Det blir dyrt i längden så snacka om att jag ska handla på mig ett lass vällning nästa gång jag åker till Sverige, och nappar! Tyras nappar (esska) finns inte heller, det märket säljs överhuvudtaget inte här. 

Och så har vi busat massor. En sak till, Tyra åt en hel burk mat idag! Det är stort! Hon har vägrat bukmat/mat hur länge som helst. Men nu var hon väl trött på smörgås och makaroner. Och inte nog med det, efter hon ätit all mat åt hon ett halft äpple! GALEEEET glad mamma alltså!

Näe, nu ska jag äta min miniplutte-chokladkaka sedan ska jag städa köket.
Tjing!

 
Ut så promenix!

 

 
hel tokig bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0