TFL (torsdag fredag lördag)

Här sitter jag ensam ännu en kväll. Så kan det vara!

Sista delen av veckan har rullat på ganska fort måste jag säga. Det har hänt en del roliga saker och en del (i alla fall en) skitrolig sak! Vi kan ju börja med den skritroliga, vi har fått lägenhet i Oslo! Vi fick den vi ville ha, en 3;a på 65 kvm med en egen uteplats! Det kommer bli så bra! Snacka om att vi är nöjda! Så den 16 septemder om alltså 11 dagar har vi tilltäde till den! Frågan är bara när vi ska flytta, om vi redan ska göra det om 11 dagar eller vänta ett slag? Känns VÄLDIGT hastigt att bara försvinna här ifårn...nja, jag och Carl får nog disskutera det nästa helg när han kommer!

Mera då? Jo, lite små roliga saker som att Tyra nu mera kan ta flera steg när man bara håller henne i ena handen, jag har fått massor med SVEA kläder av min pappa (de är ju inte gratis direkt annars, och jag är inte tjejen som köper märkeskläder), min farbror från lång upp i Norge har varit här, och jag har fotat ett jättemysigt bröllop där parets 2 åring stal hela showen!

Så kan mina sista dagar på veckan se ut!

Äh, jag orkar egentligen inte blogga så jag slutar för nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan du sticker måste vi ta en sista träff så man får säga hej då! =)

2009-09-06 @ 08:12:41
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: Jenny

grattis (; gött att det gick så snabbt (;

2009-09-06 @ 10:43:36
Postat av: Karin

Jag har lagt till dig! Du måste acceptera på bloggen.



Kram

2009-09-06 @ 20:36:56
Postat av: Lina

flytta inte från mig!! bhuughh :)

2009-09-06 @ 21:32:27
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0