Hej igen!

Ojoj, tiden går fort när man har roligt! Jag har inte bloggat på nästan en vecka! Istället har jag varit sjuk, häng med Carl och blivit frisk. Tyra blev aldrig sjuk som tur var, bara lite snor. Jag har verkligen ingen lust att blogga när Carl är hemma. I och med att vi träffas så sällan, så vill jag umgås så mycket som möjligt med honom (och Tyra självklart). Men nu har han åkt tillbaka till Oslo igen, så jag passar på att slänga in ett inlägg medan Tyra sover.

Under tiden när Carl har varit hemma har vi i princip inte gjort ett endaste dugg! Som mest har vi åkt bil med Eva. Vi var i och för sig på Gärdhem och på Emmaus. Och på Emmaus hittade jag ett par skiiiitsnygga skor(näbbstövlar), jag har letat jättelänge och äntligen hittade jag ett par! Sedan inget mera, bara massor med mys och slöande.

Förresten så har vi hittat en lägenhet i Oslo som är jättefin! Idag ska Carl kika på den och hoppashoppashoppas att vi får den! Den har verkligen allt, bra område som är jättebarnvänligt, markplan så man slitter konka upp och ner i trappor, diskmaskin, tvättmaskin, bredband och TV...garage tror jag till och med det var OCH det är en 3:a! Tyra kan få eget rum! Supertoppengaletjättebraaa!

Nej, nu ska jag göra lite nytta medan lillan sover. Sedan ska vi traska till mina föräldrar och störa dem lite idag, kanske bada lite i deras badkar också.


 
Hejdå pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0