Dagen i bilder och lite text

Morgon började dåligt! Jag insåg snabbt att jag och Tyra inte skulle kunna röra oss så långt ifrån lägenheten idag, vi som hade behövt att handla egentligen. Vi kan säga så här, jag tar hellre en promenad imorgonbitti än tvätta brunakläder idag! Ganska tråkigt när det ändå var så fint väder när vi gick upp.



Vi gick i alla fall ut på gården när Carl gick till jobbet. Jag gjorde några desperata försöka till att sola mitt bleka tryne men det gick inte så bra...Tyra är ju i full gång hela tiden och när hon inte är det vill hon att jag ska leka med henne så...ingen ro och ingen vila, det får bli solning på måndag när Carl är ledig nästa gång...

 

När vi vart ute en stund tröttnade vi båda av rastlöshet... Vi båda insåg att när bollen är kastad tillräckligt många gånger och man stoppat tillräckligt mycket gräs i ögonen och mössan så är det inte så kul längre så vi gick in och började med middagen! Idag bjöds det på gårdagens köttfärssoppa till Tyra och jag käkade en kycklig, ris och sallad, mums!

 

Det blev ganska kladdigt efter maten och klockan blev den tråkigaste tiden på dygnet...typ kvart i 5 så det bästa alternativet blev BADA! Jag blåste upp Tyras pool som varit utan luft ett tag nu och hon blev överlycklig! Alla leksaker kastades sanbbt i och plaskandet började. Medan Tyra badade passade jag på att epilera min ben!

 

Det var dagen i det stora hela. Imorgon blir det betydligt mer ute aktivitet för nu har magen gett med sig. Vad ska man hitta på nu då? Jag har verkligen inget att göra! Monstret har redan sovit i 1 timma och disken står i maskinen, tvätten är vikt och...
JA leksakerna ute kan jag plocka upp!

Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0