illa jag mår illa

Jag och Tyra vaknade nyss. Jag passade på att sova med Tyra, vilket jag faktiskt alltid gör. Bytte precis en pinsamt stor kissblöja också, hur mycket kan man hinna kissa på 2 timmar?!
Nu blir det lunch, latmat (burkmat) till Tyra och jag ska värma thai från igår. Fast jag vet inte om jag känner för det. Jag har mått illa sedan frukost, bläää! Men jag får skylla mig själv! Gurka är verkligen något jag INTE pallar att äta denna graviditet, det känns som jag har gurka ända upp i strupen till dagen efter, så äckligt!

Nu lunch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Olika det är! Jag kan trycka i mej en hel gurka och isbergssallad utan problem. Det är typ mina cravings :)

2010-04-30 @ 23:21:10
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0