Lite av varje

Det har hänt ganska så massor sedan jag bloggade på riktigt sist, men inget jag orkar gå närmare inpå än såhär;

* Carl har varit här (i Borås) en helt vecka
* Vi har varit i Jönköping och firat påsk
* Jag har varit "dö" sjuk och hunnit bli frisk
* Tyra har lärt sig massor med nya ord och sätter ihop mer och mer 2 ords meningar

Nu har vi förhoppningsvis bara 13 dagar kvar här i Borås tills vi kan åka hem igen, utan att behöva återvända förens jag har UL tid i slutet på maj.
Under de 13 dagarna är redan 7 dagar inplanerade med ärenden som BM, läkare, tandläkare ,kalas och såklart Baby och Barn mässan som infaller nu i helgen. Så ni kanske förstår att åka till Oslo för att sedan återvända till Borås 2 dagar efter är helt meningslöst och framförallt dyrt! Dem pengarna kan jag lägga på annat istället.

Nu ska jag sitta och försumma mitt barn och börja ändra bloggen igen. Jag är veklingen trött på denna pissgula färgen och värdelösa headern! Jag vill ha en större och en VIT sida, det är klart snyggat!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0