Söndagsbio

Något jag gjort de sista 2 söndagarna är att jag gått på bio!

Förrförra söndagen när Carl var här gick vi på Shutter Island och det var verkligen en jättebra film tycker jag, och det var super mysigt att göra något ensam med Carl. Men i alla fall, jag tyckte att filmen var spännande hela tiden och att den gick jättefort! Innan halva filmen ens gått var jag kissenödig och var verkligen tvungen att gå, men så plötsligt hände det något spännande när jag skulle traska iväg och jag skulle bara sitta kvar och se det... men så var filmen plötsligt slut! Så fort gick det! Helt klart värd att se!

Förra söndagen gick jag och min lillebror på Alice In Wondeland, Tim Burtons tolkning av filmen. Ja, det var sannerligen en TOLKNING... och en jag inte gillade speciellt mycket heller. Visst att det var en bra film, men Alice i underlandet?! Näe, knappast. Men samtidigt det så var det ju hans TOLKNING av filmen. Jag ångrar inte att jag såg den, men jag skulle lika gärna kunnat hyra den senare.

Detta med söndagsbio är en mysig sak som jag skulle vilja fortsätta med. Men tyvärr är det ganska så väldigt omöjligt när vi återvänder till Oslo. Där finns det ingen som kan passa barn i ett par timmar när man är iväg. Synd för det är mysigt att göra saker ihop ibland.


Kommentarer
Postat av: Camee

Hej!



Jag såg Shutter Island förra veckan och den va verkligen jätte bra! Lite klurig eftersom man kan tolka slutet på flera olika sätt ..



Kika gärna in på min hemsida och skriv en kommentar om vad du tkr om bandet Destine. (även fast du kanske inte hört om dom förrut) :)

2010-04-14 @ 13:44:15
URL: http://destinesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0