Glass i solen

Att hänga i stadsparken idag var mysigt! Tyra lekte själv i 1 timma på lekplatsen där. Grävde i sandlådan, sprang runt och kastade sand på rutschkana. Jag satt och tjötade med min kusin.
När hon skulle gå vidare bestämde jag att vi skulle käka lite glass i vårsolen, och så blev det!
Hittade en jättebra isglass från GB som bara var gjord av ananasjuice och den hade inga andra tillsatser, nästan en nyttigglass!
Medan vi (Tyra) åt glass matade vi ankorna som simmar runt i viskan som ligger precis vid parken. Ganska kräsna ankor måste jag säga, var inte bitarna tillräckligt små då skulle dem minsann inte ha. Får man vara så kräsen när man är uteliggare? Tyra briljerade med sina små meningar idag också och sa - Anka baba (Ankan badar helt enkelt), hon är verkligen så duktig min lilla pluttefia!

namnam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0