En stor 4 för snart 4st

Nu har vi varit där, jag, Tyra och Eva. Den är fin vår lägenhet, och jag är jättenöjd! Hela lägenheten behöver i och för sig ett litet "vägglyft" men äh, det får vi väl leva med tills fastighetsbolaget bestämt sig om hur det blir.

Åååh, den är vekligen så stor! Hur ska vi kunna fylla den? Okej, vi har ett helt hem och massor av saker, men nu när jag varit utan allt så länge så känns det som att det enda jag äger är mina kläder och hygienprudukter, haha! Äh, det ska nog gå.

Hoppas på att vi kan åka till IKEA i vecka jag och någon (??) och inhandla saker till Tyras rum och även färg till henne. Jag vill nuuu!

Äh, jag slutar! Ni får se pix frå lägenheten någon dag jag sitter framför datorn igen. Just för tillfället, (enda till september kan jag tro) kommer jag inte ha inernet och får surfa hos mor och far!

Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Svar: Den heter Biträde, från IKEA :)

2010-08-01 @ 16:41:07
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/
Postat av: Erika

spännande med ny lägenhet!

kram

2010-08-04 @ 21:01:22
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0