Jag går runt och svär

Saker som irriterar skiten ur mig just nu (bokstavligen, jag får stressmage av allt typ...);

* Saker som försvunnit; min systemkamera, min pyssellåda, vårt diskställ + bestickställ och duschdraperiet! Antagligen har en låda från förrådet försvunnit, om jag inte av någon konstig anledning skulle ha lämnat dessa saker på mina föräldrars vind.

* Mitt långalånga papper med frågor, funderingar och rädslor jag skrivit till mitt aurora-möte imorgon. Inte så lätt att slänga ihop 2 A4 på några minuter...

* Att jag är sjukt ful i håret men inte har någon aning om hur jag vill ha det!

Snacka om I-landsproblem. Det som gör mest "ont" är att min systemkamera är borta, helt försvunnen! Skit i helvete säger jag åt det! Mina planer om fina svartvita bilder gick åt pipsvängen, jag som äntligen har ensamtid till att stå i fotolabbet nu när Tyra är på förskolan, fanfanFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0