Jag njuter av ensamheten!

Det är vekligen så skönt att få ensamtid! Riktig ensamtid, till och med ensamtid utan Carl. Ligga på soffan kolla dålig TV, somna ifrån, smula ner och små fisa, det är underbart! Jag känner mig så himla värt det också. Jag menar, jag har mer eller mindre (missförstå mig rätt) varit ensamstående sedan Tyra föddes och behöver verkligen en paus nu innan bebisen kommer! Vila upp sig liksom.

Inte ett finger har jag lyft idag medan jag varit hemma, även om jag haft mer än gott om tid och göra det som behövs göras i lägenheten så jag har verkligen skitit i det! Och med gott samvete också!

Okej att listan blir lite exta lång och tar längre tid nu när Tyra snart kommer hem, men äh! Hon älskar att damsuga och sortera tvätt. Och att städa badrum går som en dans när hon är med, det är bara att svepa över när vi duschar ikväll (vi hann aldrig det imorse!).

Dagens att göra lista;

* Sortera tvätt och tvätta
* Dammsuga lägenheten
* Laga middag
* Städa badrummen
* Fixa iordning sovrummet (aka vika in Carls "härliga" klädhög i skåpen)


min lunch idag, triss i makrills knäcke, både gott och nyttigt!


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Javisst :D http://enmammaskarlek.blogg.se

2010-08-23 @ 18:01:33
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: Erika

vad gott!!!



sv: aja det kanske det inte är. men inte köpt på rea iaf .P



kram

2010-08-29 @ 07:02:09
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0