Klara, färdiga FÖRSKOLA! vol. 4 & 5

Det går bra för Tyra. Igår lämnade jag henne ensam i 2 timmar. Hon grät när jag gick, men inget gallskrik. När jag hämtade henne halv 12 igår var hon dötrött. Jag hann sätta henne i vagnen, sjunga en sång och sedan sov hon som en stock! Jag ska meddela er att hon aldrig somnar frivilligt i vagnen annars. Nej, vi måste alltid spänna fast henne... hur sjukt nu inte det lät.

Tyra åt aldrig på förskolan igår. Det blir idag istället. Hoppas det funkar. Hon är ju nämligen skittrött vid 12 tiden, hon sover ju sitt pass för dagen vid 10 annars. När jag hämtar henne där idag vid 12 så har hon varit där 3 timmar ensam. Hela sitt inskolningspass! På måndag börjar "allvaret" då ska hon lämnas hela dagen och får testa på vilan efter lunschen. Jag hoppas (och tror) inte det blir något problem, inget större i alla fall.

Måste bara säga att idag när jag sa hej då så sa hon bara hej då mamma, utan en endaste ledsen min. Hon såg snarare glad ut! Härligt att hon verkar trivas!



min tröttaste skolflicka!


Kommentarer
Postat av: Jenny Haidarian

Hela dagen? Hon får väl bara gå 15 tim eller?

2010-08-13 @ 16:05:03
URL: http://jennyhaidarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0