Klara, färdiga FÖRSKOLA!

Idag började Tyra förskolan. Inskolningsdag nr. 1 alltså. I hela 1 timma var vi på Lilla Pluto som Tyras avdelning heter. Tyra var liiite blyg i början och med början menar jag de första 5 minuterna sedan lämnade hon mig sittandes. Tyra lekte med de andra barnen, själv och frågade inte efter mig alls. Hon satte sig till och med i samlingsringen lungt och stilla ensam utan mig, och sånt händer aldrig!

Det känns så skönt att första dagen gick så bra! Peronalen trodde inte det skulle bli några problem att lämna henne ensam när väl den dagen kommer, och den kommer nog till och med i slutet på veckan! Ja, då ska jag gå ifrån Tyra en stund så hon får vara där helt ensam.

Ikväll ska jag sitta och förberede extrakläder till förskolan och göra en lista på vad som behövs inhandlas. Jag är så peppad!


tyra och nallarna kollar på Timmy, så strartade vi vår förskolemorgon!


påväg hem från förskolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0