Melon a´la nektarin med svällda russin och majs!

Det är så "härligt" med kvällar som slutar så här;


Det är så "häligt" med kvällar som slutar så här;


Två kvällar i rad har slutat med kaskadspya. Igår hade jag tur, Tyra sa till innan att hon ville kräkas och ställde sig på golvet och gjorde det. Inget mig emot, jag torkar hellre spya än badar i den.

I vilket fall så slopar vi vällingen ett tag framöver. (jag tror) Det blir för fullt i Tyras mage med kvällmat och välling en timma senare (fast igår väntade hon 2 timmar innan vällingen...). Vi får se hur det går idag att somna utan välling.
Hoppas det går bra!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Huga, stackarn. Stina har bara ätit vanlig välling en gång och det var under protest (hon har ju ätit modersmjölksersättning sen hon föddes utan problem), och en timme senare kaskadspydde hon, har aldrig sett så mycket spya i mitt liv asså! Så jag skiter i välling till Stina, hon gillar gröt så vi går över till det helt sen. Alltså vi kör gröt morgon och kväll istället för flaskan. Har inbillat mig att det kanske är smidigare sen när man ska iväg till dagis på morgonen.

Hoppas du får ordning på´t i alla fall. Hur funkar frukost nu då förresten?

2010-08-10 @ 14:59:30
URL: http://halksocka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0