Ogod natt

Vilken dålig natt jag haft! Inte nog med att jag vaknade av att det brakade loss med ordentlig åska så passade mina grannar över mig efter det köra igång med någon form av Bryan Adams disco på en timma, från 3-4! Inte så kul när man ska upp klockan 6 ska jag meddela (kan ju även säga att det är andra natten dem diggar till Bryan!).

Så i 2 timmar i natt låg jag vaken, vågade inte sätta på TV för att jag av någon anledning tänkte att någon i huset skulle vakna... Tur att min alldra minsta tjej också var vaken så jag hade något att göra. Vi buffades och petade på varandra jättelänge tills jag gav upp och somnade. Konstigt nog är jag pigg idag, kan ju bero på att jag somnade inna halv 10 igår, haha!

Snart är det tant varning på mig alltså.


mysbus igår kväll!


en tjockismage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0