Välkommen hem Phil & Ted!

Tyvärr blev det ingen Molo overall till bebisen. Den gick till någon annan som bjöd ynka 10 kr mer än mig. Hade jag varit hemma så hade den garanterat varit vår nu men inte har man tid och sitta framför datorn när man är och handlar vagn!

Ja ni läste rätt, handlar vagn! Idag köpte vi äntligen en vagn till båda barnen, en Phil and Ted Sport för 5 tusen pengar. Jag är helt klart gladare över att ha en vagn klar istället för en overall. Nu har vi egetnligen bara en "stor" sak kvar att köpa till bebisen och det är en bäddbadrass till vaggan och sedan är allt fixat! 

Jag är verkligen toknöjd med vagnen redan! Egetnligen kanske jag inte ska tycka för mycket men jag tror jag älskar den. Lätt att köra, lätt att fälla ihop, bra med plats, man kan ha koll på bebisen, smidig och helt underbar! Ni hör ju, jag är kär!

Tyra verkar också gilla den, hon ville test åka "Tyas nyja agn" så fort hon såg den och klättrade upp i den, och hon satt hur bra som helst. Nu återstår väl bara att se hur den funkar längre stunder, det vill säga mer än 7 min, men jag tror den kommer att vara toppen!

Någon som håller mer på toppen fronten är Anne som var med och köpte den. Utan henne så hade jag inte haft någon vagn idag, tank yoo bejbi!


vagn med bebis läge


vagn med bara Tyra läge som vi kommer använda tills "Pål" kommit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0