Annandagen

Här sitter jag uppe alldeles försent i min ensamhet. Idag är det Carls tur att roa sig. Det är ganska skönt att vara ensam hemma, fast lite långtråkigt. Det kommer verkligen ingenting bra på TV. Jag försöker fördriva tiden med att kika på olika nätsidor med inredning och kläder. Men det är mest bara tråkigt för jag har för dyr smak för min plånbok.

Även om det är lite långtråkigt och plånboken är tom så är det helt OK, jag har nämligen slängt upp en underbar tallrik med kex, ost och smörgås (å en och annan korvbit!) till det dricker jag knappt vad man kan kalla ett halft glas rött. Gud så gott det är med gott vin.



 Nu ska jag mjuta vidare av "långtråkigheten" (den är inte så ofta man känner) och min underbara tallrik.

Kanske borde kika barnkläder nu när rean börjat? Sånt har man ju altid råd med!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Mmm, det ser gott ut :) Vad sugen jag blev på osttallrik nu.

2010-12-27 @ 00:32:19
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0