Hjälplöst...

Jag och Lilly är ensamma ikväll. Vi har det jättemysigt, eller jag myser men hon är bara missnöjd som alla andra kvällar. Jag bryr mig inte så mycket och myser med henne ändå! 

Idag tycks problemet vara "övertrött men kan inte somna för jag blir avbruten av typ luft så jag måste skrika hysteriskt tills jag fattar att jag ska sluta". Jag har ingenaning om varför det är så här, det är faktiskt irriterande. Hon är mätt och belåten, mätt i alla fall. Alla ljud stör, till och med när jag andas. Det är alltid så här en stund på kvällen, men efter 10 så är allt som vanligt och hon sover som en stock hela natten tills det är nästa dag då hon är lika glad igen som hon alltid är.

Jag tycker det här är svårt med Lilly. Ingenting hjälper, famnen och vagga NEJ, nappen NEJ, bröstet NEJ, ligga ensam NEJ, vara vaken NEJ, nappflaskan NEJ, ni ser ingenting! Ikväll har hon till och med bajsat 2 ggr, rapat och kräkts så vad är felet!? KOLIK i tell you! Det är nog så ändå, fast vi hade en bra period på 1 vecka så måste det vara kolik, varför skulle man bete sig så här annars?! Det är väl bara att bita i det sura äpplet och acceptera det, fast det är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Hmm, låter som Paulas lilla 6-7veckors gamla bebis Alyssa, hon har kolik, och inget kan trösta henne. Så Paula får köpa något dropp till henne. Stackars bebisar, att dom måste ha ont.

2010-12-11 @ 22:56:30
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Nikki

låter som våran lille.

under två-tre timmar vissa kvällar, inte alla. ingenting duger. han tar knappt nappen alls överhuvudtaget så den funkar inte. brösten funkar inte då blir han mest arg. som sagt. ingenting.. imorgon ska jag köpa magdroppar för att se om det hjälper.. kolik, ja!

2010-12-12 @ 12:51:35
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0