Jag gör min fin!

Idag är det fredag och jag ska göra mig fredagsfin!

Jag är vekligen så trött på att se skruttig ut. Halva veckorna, eller snarare hela går jag runt i toffs, osminkad och i mjukiskläder. Jag har blivit en mjukismamma som jag lovat mig själv att inte bli! Men jag har vekligen inte tid eller ork! Mina dyrbada ensamma minuter vill jag gör något jag gillar och det innefattar för tilllfället inte att välja kläder i 30 min och sminka mig i 20 min. Nej, just nu går den tiden till att äta i lugn och ro (äta över huvudtaget!), slötitta på TV och surfa... ev. peta näsan också.

Men idag som sagt ska jag ta tag i saken, jag ska göra mig fin! Fixa håret och lägga tid på sminket, välja kläder som får mig degiga kropp att se snygg ut och måla naglarna ska jag till och med göra!


tyvärr, det blir inte bättre än så här på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Du är en sådan person som passar utan smink måste jag säga, så där naturligt vacker.

2010-12-03 @ 12:19:48
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Sophie

Vet vad du menar! Att få äta i lugn och ro ensam är verkligen precis hur skönt och avslappnande som helst.



Tycker också du är jättefin utan smink!

2010-12-03 @ 22:16:52
URL: http://hemmahossofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0