Julafton hemma

Saker och ting blir väl inte alltid som man tänk sig.

T.ex. var det tänk att min F-penning skulle komma på måndag men jag fick den idag, yeey! Och så var det tänk att vi skulle lägga in sill men det blev det ju inget av. Och så var det tänk att vi skulle fira jul i Eskilstuna med Carls pappa och sambo + hennes barn med familjer men så blev det inte heller.

Igår bestämde vi oss för att inte åka upp. Tågen vi skulle åka med var försenade hela dagen igår så risken för att dem skulle varit det idag också kändes ganska stor. Men (alltid ett men... eller hur!) så kollar vi idag hur det ligger till med tiderna och då får vi se att allt är i fas! Inte en endaste försening, bara från Katrineholm men där skulle vi ändå blivit hämtade! Nu är det försent att sätta sig på tåget upp också för vår avgång gick kl 07 imorse!

Snacka om att jag är irriterad som såg framemot att komma hemifrån och träffa alla där uppe som jag inte sett på över 1 ½ år! APSKIT rent ut sagt. Jaja, istället blir det julfirande hemma hos oss på julafton. Carls pappa och sambo kommer hit istället med allt som julbordet har att bjuda på (tur det för hur skulle vi hinna slänga ihop ett helt julbord!?).

Vi får se det från den ljusa sidan, vi firar vår första jul hemma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0