Min andra goda?

Varför, VARFÖR skrev jag att jag sover bra? Varför skrev jag att Lilly sover bra i sin vagga? Att jag aldig lär mig.

Inatt har vi haft det skittråkigt och jag har bara kunnat sova på ett enda vis, annars har Lilly vaknat, varit missnöjd och endast velat snutta! Det är så typiskt. Efter att man delat med sig av sitt goda så ska man liksom bli "straffad", så är det alltid.

Som ni förstår är jag inte direkt speciellt utvilad idag. När Tyra ropade halv 6 imorse trodde jag klockan fortfarande var mitt i natten. Sömnen sitter fortfarande i kroppen och det enda jag önskar är att Tyra ska bli akuttrött så hon vill lägga sig med mig och Lilly (Lilly är också vaken, hon som aldrig går upp för ens efter 8-9). Blä, nu ångrar jag (som många andra mornar) att jag går upp när det är Carls uppgift.

Hua, åter till vekligheten och min missnöjda bebis och mitt monster som leker så fint med sina julklappar.


bajs...


Kommentarer
Postat av: nikki

men vad jag känner igen det där. så fort man berättar för någon hur bra det går med något så får man ett slag i ansiktet!



GOD JUL! :)

2010-12-23 @ 12:12:35
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0