Så mycket snö!

I natt har båda barnen strulat, vad mer behöver jag säga?

Just nu sitter jag med världens gladaste tjej i knät, hon babblar för fullt och rycker åt alla håll med hela kroppen! Tyra är på förskolan, idag fick hon skjuts av sin farmor. Jag pallar verkligen inte att skjuta vagnen på alla dessa oskottade trottoarer, och mitt i vägen är inte så säkert att gå direkt. Hoppas dem hunnit skotta tills Tyra ska bli hämtad, annars blir det en tung promenad hem.

Snart ska vi ta oss till Lina i all denna snön. Det blir nog buss, den går nämligen från utanför "mitt hus" till utanför Linas, lätt och bra!


min tok imorse!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Haha, två nappar i mun :) Vilken söt klänning hon har!

2010-12-07 @ 14:19:15
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0