Sålt!

Sådär!
Nu har jag sålt mina 6 första objekt på Tradera och tjänat 119 kr. Det kan tyckas vara lite pengar, man tänker man att det egentligen var saker som skulle skänkas så är det ändå en bra slant! Lillys minsta mössa rök, några pyjamasar och hennes åkahem body. Jag ångrar redan att jag sålt allt, men vafan ska man spara allt för rent ut sagt?! Saker som är i gott skick kan man lika gärna sälja och det som man nött på mest spara. Jag menar det som är nött är ju ändå kläder man använt mest och man har mest minnen till!

Ikväll ska jag lägga upp lite mer saker, bla. en jättefin julklänning från Po P som Lilly aldrig kommer kunna använda. Hoppas att någon har glömt att fixa julkläder till sin lilla tjej och vill köpa klänningen för en inte allt för snål summa såhär i julklappshandeln!

Förresten pengarna som trillar in från Tradera, det är pengar som går direkt in på tjejernas klädkonto! Ett bra sätt att hålla igång klädkontot på kan jag lova!


saker som såldes!


sista sniffen på det allra första plagget jag köpte till Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0