Torsdag

Igår var jag ensam med barnen från morgon till kväll. Allt flöt på bättre än vanligt och Lilly valde att inte skrika sig igenom kvällen, utan valde det bättre alternativet att sova istället!

Jag och mitt monster har börjat bli bättre vänner igen, det är skönt. Vi bråkar nästan aldig mer. Kanske för att jag kommit på en lösning på vårat problem. Det enda stället vi bråkar på är i förskolan, när vi ska hem. Hon vill ju vara kvar men får inte så det faller ju ganska naturligt att jag blir elakingen, men det bryr jag mig inte så mycket om.

Igår hade vi i alla fall en tokmysig dag tillsammans och trotsade till och med vädret och gick ut på en handlingstur. Svettigt blev det. 1 timma tog det oss att ta oss från lägenheten till IcaMaxi och sedan hem som annars inte tar mer än 20 min. Ni förstår det är svårt att putta vagn på hel oskottade vägar (guuud vad trött jag blir det det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0