F-fjord Torsdag

Godmorgon, eller god lunch kanske?

Nu først har jag och Tyra klætt på oss, ætit vår frukost (andra) och gjort oss iordning før dagen. Så nu återstår det bara att se vad som hænder. Jag ska skicka i væg ett mess till min jættegravida kusin och se om hon vill træffas.

Hær i Flekkefjord snøar det j*vel! Inte så kul att gå ute på stan kanske, fast...centrum hær ær jætte mysig! Små vitahus øverallt! Inga direkta køpcenter som stør den fina vyn. Okej, nu var det ændå 6 år sedan jag var hær sist, men jag tror knappast att det har byggts ett stort center mitt i den lilla stan, då skulle dem ju behøva riva alla fina husen....så knappast!

Nog babblat om bara strunt, nu ska jag skicka i væg ett mes och se vad dagen har att erbjuda!

På åter skrivande!
 


detta ær Flekkefjod, bilden ær från googel


Kommentarer
Postat av: Nikki

Lindex! Men de tar slut skitfort har jag hört. Fanns bara TRE kvar i stl 86 på nätet när jag beställde! SKYNDA! :)

2010-02-12 @ 23:07:44
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0