Jag önskar...

Tyra leker med bindor och tamponger, jag städar undan. I nästa stund har hon skjutit in alla sina nya kylskåpsbokstäver under kylskåpet och skriker. Hälften visar sig vara under hyllan som delar av köket och vardagsrummet...den sitter fast, nu finns bara W M Q E Y och I kvar.

Jag behöver vekligen agera virvelvind i lägenheten för att få iordning hemma, men det är svårt, Tyra blir så arg och ledsen specielt nu när hon är sjuk när jag flänger runt. Gjorde ett försök till att "städa" hennes rum, men hon har visst en speciell plats till allt och har redan ställt tillbaka det på den RÄTTA platsen. Hon anser visst också att mina trosor ska vara i kastrullerna i köket.... den ungen va?!

Nu åter till städningen som jag hållt på med sedan klockan 2 och matlagningen som jag också hållt på med sedan 2.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha..!! Känner så igen mig ;) Faan städa vad är det? Idag känns det som jag inte hinner med det riktigt ;) kanske för att stumpan tar all tid..



Mysig blogg.. Hittade hit genom annasara.net



Tjing från kyliga skogiga småland

2010-02-18 @ 16:55:02
URL: http://jenniearies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0