Mättast vinner!

Idag är jag mätt, men ändå sjukt sugen på något! Skulle lätta kunna slänga i mig 2 kioskhamburgare och lite pommes, illa.

Hör och häpna, idag fick jag sovmorgon till klockan halv 8! Först trodde jag att Tyra ville gå upp vid 6 men en flaska välling senare så somnade hon igen, lycka! I natt sov hon till och med hela natten utan att vakna en endaste gång. Hon kanske var trött efter vårt tåg "drama" fortfarande.

Vi har spenderat halva vår dag hemma hos Eva. Där klipptes det, åts middag och efterrätt. Jag säger då det, fruktsallad är fruktansvärt (haha) underskattat! Tyra klippte även i sig en liten ask russin.

När vi kom hem igen busade Tyra med sin morbror jättelänge, då satt jag vid Tradera i koma och kollade på potentiella obejekt. Idag vann jag faktiskt en Katvig halsduk/scarf till Tyrisen, en som är i samma färg och ränder som mössan hon fått. Tror det blir jättefint till våren!

Och plötsligt var det kväll, barnet blev trött och somnade. Så var denna dagen också slut. Klockan är nu några minuter över halv nio och jag sitter och gäspar stort, pappa ligger och "vilar ögonen", Anton ligger på en madass på golvet och fnittrar till sin Ipod och min mamma har lagt sig i sängen och halvsover framför Tv:n i sovrummet. Stött gäng eller vad? Jag ska strax lägga mig i sängen och läsa lite. Kom nämligen på igår att en av alla böckerna Carl beställt var ju till mig! Bob Hanson med Kärlek hur fan gör man? Började läsa den igår, och fastnade helt! Jag har sett och träffat Bob ett par gånger så i min hjärna är det han som läser för mig, därför är det extra bra!

Nu; vänta på en aktion på Tradera
Snart; borsta tänderna
Sedan; läsa och sova

Tyra sitter och äter russin

 

min kvällsmat, ett paket bacon, 5 tomter och en mörksmörgås med mjukost

sååå nyttigt! (vart är min hamburgare?)


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Svar: Näe, det är nog inte svårt att få dem utskrivna. Dem är inte vanebildande & dem är ofarliga så det ska nog inte vara några problem :)

2010-02-22 @ 11:47:58
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Nikki

Sv: Jooo, det har vi hört, att Hwila är lik sin pappa. Lätt att man blir lite avis. Men men, nästa bebis kanske blir lik mig?!! (inte för att jag tycker jag själv är sååå snygg, men ändå)

2010-02-22 @ 19:10:42
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0