(Rugg)Nattuggla

Jag får väl bara ta och inse att jag är en nattuggla, en ofrivillig sådan. Just nu är jag ganska mycket rugguggla också, alltså en ruggignattuggla! Om jag visste att Tyra inte ville käka på natten eller var sjuk så skulle jag tagit mig en sömntablett, ja om jag hade haft någon! Detta har seriöst blivit ett jättestort problem, jag orkar knappt sitta upp på morgonen när vi går upp till soffan och käkar välling. Däckar ihop hela tiden och vaknar till av att jag lagt mig ner vissa gånger! Jag tror inte ens 29 koppar kaffe skulle kunna rädda mig på morgonen.

Så jag har insett faktum, jag måste söka hjälp för mina insomningsproblem och det ska jag göra redan imorgon + att jag ska köpa en ny kudde! Vi behöver nog satsa rejält på vårt sovrum, jag tror endel av problemet ligger där också, anna historia! (inga jävla snuskerier alltså)

Tyra fortsätter att snora och vara liiite febrig. Idag har till och med jag haft 1 grad över det vanliga. Men jag snorar i alla fall inte som stackart snoris. Ibland hör man hur hon liksom sväljer munnar fulla med snor...uuuäk! Även fast tjejen är sjuk så har hon haft väldigt bra aptit! Till middag fick hon i sig (nästan) en halv kycklingfilé, 1/3 dels broccoli huvud och en stor potatis + 6 msk smör. Tänk att den lilla späda tjejen får i sig så mycket! Jag blev förvånad!

Nu kallar tvätthängning och ombäddning av vår säng, Tyra klätrtar nämligen upp där helatiden och kryper under lakanen, kastar kuddar och stoppar saker i täckerna! 

Hoppas ni får sova!

 
en rugguggla och en nästan tom tallrik


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Försök få propavan utskrivet, dem har funkat bra för mig i 6 år :) Har haft svårt att somna hela mitt liv. Det är en insomningstablett så man blir inte helt "däckad" av dem :)

2010-02-19 @ 09:37:01
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0