Segdag var det väl?

Jag vaknade faktiskt utvilad idag fast jag somnade efter 1 på natten! Måste ju vara för jag fått så mycket sovmorgon det sista! ÅH, att Carl inte har ett normalt jobb! Jag har faktiskt känt mig som en "normal" människa idag, nästan i alla fall.

Jag har spenderat halva dagen (en smula överdrivet kanske) inne på "skithuset". Riktigt taskig i kistan alltså. Jag misstänker att det var svampsoppan igår. Jag får väl ta och inse faktum nu helt enkelt, jag är känslig för svamp! Men det skiter jag i...(ut). Jag verkligen älskar svamp! SVAAAMP ♥!

När man är lite kass i magen så blir man ändå ganska slö tycker jag, så eftermiddagen har gått riktigt segt här hemma. Jag har mest suttit och Tyra har mest gnällt. Vi har ätit massor med mat, busat och myst massor! Tyra somnade faktiskt inte för ens runt halv 9 ikväll...så jag får INTE sovmorgon i morgon, jag vet! Men det gör inget, förhoppningsvis är jag lika laddad och pigg imorgonbitti som jag var idag.

Nu ska jag gå och göra en alldeles för sen kvällsmat, mums!


 


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

haha ja lr hur, surnusar e dom :P

jaja, hoppas du har en underbar fredagkväll! pussa tyra!

2010-02-05 @ 21:44:48
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0