Tjurskallen

Min tjurskalles första lillalilla toffs som jag lyckades få ihop idag!

 

Tyra är väl på bättringsväg antar jag, inte lika mycket hostande idag. Dock är det slemmigt i halsen fortfarande, och ganska tätt. Imogon blir det en tripp till apoteket!
Hon är mest mammaig helatiden och pappig, alltså min pappig. När han kommer hem från jobbet lämnar hon mig och går till honom. Inte avis alls, utan det är faktiskt bara skönt nu när hon är så tjuuurig hela tiden! Jag blir serriöst galen på henne, riktigt trotsunge + tjurandet är vekligen den bästa kombon!

Åter till detta med fläckar, klickade hem en vit/rosa Katvig T-shit här om dagen, och idag fläckades den ner med gegg som antagligen inte kommer gå bort. Det återstår att se imorgon. Köpte den på tradera för 60 spänn men ändå, så jävla tråkigt! Man kan ju inte slänga och köpa nya kläder varje jävla dag!

Nu sover min tjuriga skatt, hon har redan vaknat 3 ggr sedan klockan 6, hoppashoppas det blir en bättre natt än den förra!

(Förhoppningsvis) GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Testa "Ta bort"-sprejen, har hört att den ska funka :)

2010-02-24 @ 20:48:18
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0