Vill du ha napp?



Tyra är inte piggast i stan, idag har allt, ja jag menar precis allt varit jobbigt/tråkigt. Allt ifrån att tappa en sak i golvet till att inte få den där stor kökskniven har fått hennes värld att rasa, och jag överdriver inte. En gång när jag gick och bajsade så skulle min mamma titta till henne, då börja hon skrika så att hon tappade andan och fick den fina färgen lila i ansiktet och nästan svimmade. En anna gång trillade hon på mattkanten och samma sakt hände.  5 ggr idag tappade hon nästan andan och svimmade! Helt sant och helt sjuk, helt och hållet skräpigt att hon gör så! VARFÖR?

Annars så har hon vart min prinsessa hela dagen, mest när hon badade i 1 timma till s homnockså blev lila, men det var för hon blev kall och vägrade gå upp. Undrar hur morgondagen blir, önskade att jag hade med babybjörnen eller en bärsjal, känns som det behövs nu när hon är sjuuuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0