För ett år sedan idag...imorgon

Imorgon är det exakt 1 år sedan Tyra föddes! Min lilla bebis blir officiellt ett barn i morgon! För man säger ju inte att man har en bebis på 1 år utan ett BARN på 1 år. Så snart, om ett par timmar är Tyra inte längre min bebis utan mitt barn, och det betyder att hon är en stor tjej nu! 

För exakt ett år sedan idag så åt jag min sista måltid, ett äpple och hade skit tråkigt! Jag hade faktiskt tråkigt ända till 2 timmar innan Tyra föddes. Men jag minns mycket väl hur tråkigt det var dagen innan, alltså idag för exakt ett år sedan. Blää, äpplet jag åt var inte ens gott. Utan jag åt det mest för att äta någon innan klockan var 20 :00 för efter det fick jag inte äta mera. Undrar varför jag inte åt något godare! Vi kanske inte hade något hemma…? Jag minns faktiskt inte. Nog babblat om det.

Imorgon som sagt blir i alla fall min bebis ett barn och vi ska ha kalas. Tårta och ballonger, here we come!

Jag är sååå pirrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0