Sjuk eller bara sjuktsöt?

Undrar om Tyra håller på att bli sjukt. (varnar för folk som blir upprörda lätt) Men idag har hon inte varit jobbig något alls! Undrar om trollen har varit här och bytt tillbaka unge och jag äntligen fått mitt rätta barn! Gos, pussar, lek, skratt och a... jag vet inte hur jag ska förklara det, för seriöst det har nog aldrig någon dag hänt att Tyra inte gnällt. Hon har bara varit med som en liten älva i bakrunden. (Detta kan ju även bero på att jag faktiskt fick sova till hör och häpna klockan 7 och sedan 2,5 timma på dagen och är ÄNTLIGEN utvilad och inte tycker minsta sakt är "jobbig"...men vem vet??)

Så dagen har flutit på bra och FORT! Vi har fått mycket gjort, så som; Tvättat 3 masiker tvätt, en masik disk, lagat mat, ätit mat, fikat, lekt, fyndat på tradera, bäddat rent i sängarna, städat sopskåpet, dansat, busat, gjort fruktsallad och massor massor mer! Hoppas innerligt att dagen imorgon är lika härlig, det vill säga att Tyra inte gnäller för minsta lilla och att jag är utvilad. Imorgon ska vi nämligen på lunch och lek date hos vår granne Linn och hennes kille Leosaner. Trevligt värre! Hoppas att Tyra och han blir kompisar, då har hon vekligen en kompis nära hon kan springa runt med i sommar ute på gräsmattan.

 


Tyra sitter på köksbänken, käkar mellis och läser bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0