BM 6/7

Min vanliga BM hade semester idag så jag fick gå till en annan tant som hette Karin. Hon frågade mig hur jag mått och mår, jag svarade bra men att min foglossning har varit skitjobbig i och med att den startade så tidigt. Då svarade hon "- Åh nej, man bli ju så handikappad... eller ja jag menar ju inte att du ser handikappad ut men..." Haha, jag bara skrattade och instämmde, visst blir man handikappad!

I vilket fall, allt såg fint ut. Magen växte som den ska och ligger på mitten strecket på "växkurvan" precis som med Tyra. Hjärtljuden låg på ca 145 vilket jag tror om jag inte minns fel att det gjorde med Tyra också. Hon pendlade lite mellan 145-154 tror jag faktiskt... det var olika varje gång.

Och så till vikten som av någon anledning blir mer och mer viktig för mig. Jag har plussat 2kg sedan inskrivningen, ganska nöjd. Hade ju hellre stått på noll men när det är jobbigt att bara gå en vanlig promenad så är det ganska svårt att hålla kroppen i trimm. Min tid för kropp kommer väl.


tjockis, mage v. 26 och storasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0