Godmorgon onsdag!

Det är redan onsdag. Imorgon åker Carl, blä! Men det är väl så, någon måste dra in cash till vår löjligt dyra hyra i Oslo (11.000 norska kr) + el och annat tråkigt. Ja och självklart är det väl någon som ska packa också, det har visst bestämts att jag inte ska göra det (fast jag vill). Det sägt att det är onödigt att flänga fram och tillbaka, speciellt med tankte på att Carl inte är ledig en endaste gång nästa vecka, förutom söndagen när vi hörhoppningsvis får iväg flyttlasset från Oslo. Men jag vill, jag gillar att få gjort saker själv annars tvivlar jag på att dem ens blir gjorda! 

Åh! Det är inte långt kvar tills vi slipper resväskor, madrass på golvet och hela tiden känna sig liiite ivägen. Snart har vi vårt egna hem och kan göra precis som vi vill! Jag längtar så

Förövrigt så vaknade Tyra redan kl 5 idag. När jag steg in i hennes rum (hon har min brors när de semestrar på landet) så luktade det riktig morgonfis. Tänk att en 1½ åring kan släppa så mycket gas så det fyller ett helt rum! Vi gick inte upp klockan 5, jag brukar vägra vid den tiden. Istället fick hon ligga brevid en stund, tillslut somnade hon om till halv 7. Det är en mer OK tid att gå upp, det känns till och med som sovmorgon!

Just nu sitter Tyra på golvet framför bolibompa och läser "Mask kaka" (Max kaka) och säger dumma vovven, dumma mamma, dumma Mask och dumma...ja till allt. Jag som hade lagt undan den boken! Hur kommer det sig att den kommit fram igen? Nu kommer vi få höra at vi är dumma hela dagen.

Näe, nog med ingenting! Nu ska jag väcka min man och duka upp lite frulle!


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, jag vet hur det är att flytta och inte få hjälpa till.

Känns heldumt. Man vill ju så gärna men så "får" man inte.. Men men, efteråt känns det ändå rätt gött.:P

2010-07-21 @ 10:09:10
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0