Kaninen i katalogen

Här omdagen trillade HM-katalogen ner i brevlåda. Massor med fint som jag faktiskt kan tänkas beställa när bebisen kommit ut. Mycket oversize till överdelen fortfarande vilket är toppen när man precis fått barn. Jag tycker det är så fult när nyblivna mammor tränger sig på det tightaste dem har bara för att bevisa att "man kan komma i sina gamla kläder". Det slutar bara med valkar som hänger kors och tvärs. Nejnej, köp ett par nya plagg istället och ta det lillalugna, kroppen kommer tillbaka om man bara väntar och hjälper till lite!

Jag tycker i alla fall att det är kul att HM satsat stort på detta med framtänder. Det verkar visst vara det största modet i höst, haha! Skämt o sido, men ärligt nu får ni som vill gärna kommerntera "avundsjuka jävel" osv. men modellen som är "huvudmodell" i katalogen har i princip bara ett uttryck! Ja man kanske inte ska begära så mycket av en katalogmodell, men jag tycker i alla fall att det ser tråkigt ut med samma ansiktsuttryck sida upp och sida ner.

Eller?


spana in mina fina tääänder!


Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Haha, tänkte exakt samma sak!

2010-07-22 @ 12:04:26
Postat av: Annie

Haha, fy fan va fult..:P

2010-07-22 @ 15:07:52
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller absolut med, jävligt enformigt...

2010-07-22 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0