Knappar

Vad är det med barn och knappar? Hur lyckas dem se en knapp som egetnligen inte syns? Helt otroligt egentligen men ack så irriterande. Tyra hittar alla knapppar. Allt från minsta lilla knapp bakom byrån till största knappen i hissen.

Nyss hittade hon en knapp som jag inte visste fanns. Hon tryckte på den fast jag hysteriskt slänger mig efter hennes hand och ropar nej 1000 ggr på 2 sek, men hon skiter i det och bara tittar på mig och hinner trycka på knappen 1000 ggr på 1 sek. Det kanske inte låter så farligt men när man inte är hemma och inte vet vad knappen är till för så blir man allt nervös.
Detta var en knapp på ett modem vilket gjorde mig ännu mera nervös, "Jaha, då har hon pajat det... och det kommer aldrig gå att fixa, just snyggt!". Men det var nog ingen fara ändå, knappen började bara blinka rött i 3 min och modemet funkar fortfarande.

Men ärligt! Vad är det med barn och knappar, det kommer väl bara bli värre också ju längre hon blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0