Lite lyx!

Hela nöjet var faktiskt inte bara att få veta idag, bara nästan, kanske 2/3 delar av nöjet. 1/3 del av nöjet var faktiskt att få komma bort lite ensam och spendera lite tid med Carl!

Jag kom alldeles förtidigt till centralen i Borås och passade på att måla naglarna när jag satt på perongen och väntade. Åka tåg blev ett nöje med min lilla Ipod och jag passade även på att sminka mig på tåget, för det orkade jag inte tidigare idag. Man vill ju vara fin när man ska träffa sin kille ;)

Efter UL-et blev det sushi och en kaffe innan vi satte oss på det otroligt varma tåget hem till vårt monster! De få timmarna jag (vi) fick vara ensama gav i alla fall mig (Carl är ju ensam hela tiden) jättemycket energi! Gladare och nyladdad av bara 5 timmar! Lyxigt!


tågsnask och musikfnask!


en nysminkad brud!


papa sushi och mama sushi


en snart "underlägsen" pappa =P


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

nytt nagellack lr? :D snyggt! söt du e på bilden oxå

2010-07-22 @ 08:40:17
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0