Min "förlorade" man kommer snart

Nu är det inte länge kvar tills Carl kommer.

Han kunde byta en dag så han kommer redan på onsdag och ingen är lyckligare än jag. Jo kanske Tyra om hon hade fattat att hennes pappa skulle komma.

Bara imorgon också och sedan är han här! Gud vad vi ska gosa, umgås och gräla. Familjeliv på högsta nivå. Yeeey, måste verkligen städa klart imorgon så det är inte är för mycket "katt" i lägenheten när han kommer.

 
just nu bor Carl hos Kinke i Oslo.
de älskar varandra, dem är älskare!
det enda som håller isär dem är jag och Tyra
hahaha, ni ser ju! inte ens jag och Carl dansar så =P


Kommentarer
Postat av: Nikki

haha!



Hmm, hon har inte riktigt fattat vad hon ska ha den till. Hon lär väl sig.. fast jag gillar den :)

2010-07-05 @ 22:26:42
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0