Nattinatt

Mörare tjockis får ni leta efter. Idag kan nog toppa dagar på värst hittills! Allt värker i och på hela kroppen. För lite nattsömn igår pga grannar aka. svarta människor från afrika aka. nattdjur som visst ska envisas om att sjunga, gapa och spela trumma till 2 på natten gör inte saken bättre heller. Händer det igen så ringer jag banne mig polisen, för sova behöver jag!

Nu ska jag i vilket fall lägga mig innan jag somnar här framför datorn.

Imorgon hoppas vi på tok-sol och badtripp, helst till havet!

(ååå nej, nu börjar "Pål" bråka också, aldig får man vara ifred!)


Kommentarer
Postat av: Anna

...eller så kan du ju pröva med att plinga på och be dem sänka först innan du ringer polisen? "Människor från Afrika". Hjälp.

2010-07-14 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0