Nu börjar vi städa

06:12 känns nerdans tidigt idag. Tidigare än vanligt. Antingen beror det på att solen inte lyser eller så är jag bara trött. Natten har varit jättejobbig, jag har vaknar 1 gång i timman för jag svettats så. Det har varit så kvavft och fuktigt här i natt så mitt hår börjar locka sig. Tyra är inte det minsta trött  som vanligt. Hon leker med sin mussebil och sina dublofigurerna, i bakrunden står i drömmarnas trädgåd på. Det är visst inte så roligt idag för det handlar mest om pontipinerna verkar det som... Jag tycker dem är roligast för när de pratar låter det som om dem pruttar, haha!

Om några timmar kommer tvillingarna hem. Jag tänkte börja städa iordning så det är fint när dem kommer. Ja, det är ju inte så mycket som behöver göras. Några drag med damsugaren, kvällsmatdisken och torka glasbordet som Tyra marmorerat med allt möjligt. Som sagt, aldrig glasbord när man har småbarn.


En riktigt STOR mage igårkväll
Bebisen tryckte på utåt hela kvällen verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0