Trött på evigt regn!

Vi (jag) tröttnade på regnet som verkligen hållt på hela dagen, det måste ju vara den regnigaste dagen på hela sommaren! Vi bestämde oss helt enkelt för att åka till stan igen. Våra dagar har varit bra som vanligt. Jag har trotsat min foglossning och gått i skogen, det har plockats lite av det ena och andra. Kroppen tog vekligen stryk av att gå på så ojämt underlag, och idag går jag inte ett steg utan att stöna av smärta. Men det var faktiskt värt det, ni ska få se!



mitt monster är som gladas när vi är i stugan
"elska bestefaj""elska mommo""elska katten"
"elska anton""elska mamma""elska pappa"
och "elska stugan" ni förstår hon älskar att vara där med hela min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0