Tyras rum vol. 1

Jag går i flytt och inredningstankar. Speciellt inredningtankar. Jag skulle helst vilja få det fint och klart innan bebisen anländer men har insett att det inte kommer hända. Vi kommer inte få redan på om vårt fastighetsbolag står för om tapetsering/måling av lägenheten för ens i mitten på augusti och innan dess får vi själva inte göra något, vilket suger hårt! Och om de väl bestämmer sig för att dem ska fixa lägenheten så vet jag inte hur lång tid det tar innan de gör slag i saken heller, det lär ju vara många före oss i kön.

Så som sagt att få lägenheten klar och fin innan bebisen kommer känns helt omöjligt! Något jag bestämt mig för i alla fall det är att fixa iordning Tyras rum från top till tå! Hon behöver ha ett eget rum som är fixat och klart så fort som möjligt så hon har möjlighet att vänja sig vid det och trivas! Jag struntar verkligen i vad dem säger om det, för jag har bestämt mig

Så just nu sitter jag och tänker, kikar och bestämmer vad som skall göras och köpas till hennes nya rum! Det är svårt ska jag säga. Jag har kommit så långt som att hon ska få dessa bokstäver på dörren in.


80:- per bokstav hos mollan


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Så fina. Vart finns de? Jag längtar tills vi flyttar till större(vilket kommer ske i juni nästa år) så jag får pyssla och fixa med Noahs rum. Är ju så kul att fixa och planera. (Om man har pengar)

2010-07-30 @ 15:18:11
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0