Uääk, och där kom ungen!

"Pål" har bestämmt sig för att komma ut nu. Hon orkar inte mer, fast jag orkar! Jag har inget att klaga över förutom min foglossnigen, men som sagt hon har bestämmt sig!

Det värsta av allt är att hon valt helt fel väg, halsen! Jo det är sant! Hon håller på att krypa ut nu, jag känner hur hon kraffsar i halsen på mig. Det verkar dock ta tid, hon har hållt på sedan imorse. Kanske vet hon inte rikigt vad hon vill, eller så är hon bara åpen och vill åt all mat alldeles för fort! Ja, men så är det nog. Då vill bara jag säga, SLUTA MED DET JAG KRÄKS SNART, du får din mat när det är din tur!

Det är väldigt mycket bebis åt alla håll idag plötsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0