Lösa planer

En otroligt härlig morgon i sängen hade jag coh Tyra idag. I hela 40 min låg vi och snosade och drog oss tills det var dax för välling följt med lek, bland annat  har det lekts "äta hond baijs" vilken är lika sjukt som det låter.

Just nu har vi till och med ätit frukost, tvättat en maskin tvätt (och har en till maskin igång) och städat + stökat ner igen! Tyra går runt och sjunger "Alla nubben, vill katt""Katten nubben" ni förstår vilken låt? Alla snubbar (vill ju vara katt), min absoluta kattfavvolåt!

Vi har en del lösa planer idag. Liseberg bland annat. Det lockar massor faktiskt och Tyra kan till och med åka en heldel karuseller! Men Liseberg betyder gågågå och åter vilket jag inte tror mina fogar (min kropp i allmänhet) klarar idag. Det värker fortfarande något jävulskt efter helgens skogspromenader och jag går mest, nej ursäkta rullar fram här hemma med en rynkad panna och kisande ögon, jag ser arg ut har Tyra konstaterat. Så frågan är om jag ens klarar gå en timma i parken utan att börja gråta (seriöst det gör så ont!) Ett varmt bad och en flaska rödvin hade gjort susen tror jag, men det får vänta!


11 karuseller får Tyrisen åka, om en vuxen åker med då!
frågan är hon tycker det är kul, hon är faktiskt ganska feg =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0